kontakt: 509929447

email: sklep@szalone-ceny.com.pl

GG: 39247137

  1. Zanim zdecydujesz się na zakup u nas proszę zapoznaj się z napisanym regulaminem .Jeśli nie odpowiadają Ci nasze zasady to nie trać czasu na nasz sklep. Kupując u nas tym samym jesteś świadomy i akceptujesz nasz regulamin !
  2. Zajmujemy się wyłącznie sprzedażą wysyłkową więc nie ma opcji odbioru osobistego.
  3. Cena która jest w sklepie, jest ceną brutto.
  4. Widoczna cena wysyłki obejmuje usługę wysyłki z kosztami opakowania.Są przedmioty których nie wysyłamy za pobraniem ale zawsze jest to widoczne w opcjach przesyłki.
  5. Nieodebranie przez Kupującego przesyłki skutkuje odesłaniem jej do mnie, co pociąga za sobą dodatkowe koszty (koszt odesłania, koszt ponownej wysyłki), którymi to kosztami obciążam Kupującego.
  6. Wady produktu wymienione w aukcji oraz towar używany  nie podlegają reklamacji.
  7. Do każdej paczki dołączamy paragon lub na życzenie klienta rachunek.
  8. Realizacja zamówienia odbywa się tylko wysyłkowo poprzez firmę kurierską lub pocztę oraz Firmę inpost.
  9. Paczki wysyłane kurierem są ubezpieczone.Odbierając przesyłkę prosimy sprawdzić czy nie jest uszkodzona i czy wszystko się zgadza.W momencie stwierdzenia jakiś braków czy uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu szkody z kurierem dzięki temu możemy złożyć reklamacje w firmie kurierskiej.Co istotne prosimy żeby protokół szkody wysłać do nas mailem w dniu otrzymania paczki.W innym przypadku reklamacja nie będzie uwzględniona.
  10. Kiedy klient w momencie otrzymania paczki stwierdzi że zawartość jest niezgodna z tym co zamówił lub ma jakieś braki prosimy o kontakt meilowy wtedy mamy szanse szybko zareagować i ewentualne braki dosłać na własny koszt.
  11. W przypadku reklamacji prosimy klienta o meila otrzyma tam adres na który ma odesłać towar.Musi to zrobić na własny koszt pocztą polską. W paczce powinien znaleźć się powód złożenia reklamacji. Jeśli roszczenie będzie bezpodstawne klient odbiera towar na własny koszt.
  12. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
  13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  14. Klient, by zachować prawo do odstąpienia od umowy konieczne jest by wysłał wypełnione odstąpienie przed końcem terminu odstąpienia od umowy wraz z towarem w ciągu 14 dni. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni, kiedy sprzedający upewni się że wszystko jest ok z odsyłanym towarem.
  15. Konsument w przypadku zwrotu pokrywa koszty odesłania towaru do sprzedawcy.
  16. Zwrot kosztów wysłania towaru do konsumenta, w nowej ustawie jest  to zwrot obejmujący najtańszy sposób dostarczania towaru. Jeśli klient kupując w sklepie internetowym wybierze kuriera, który będzie droższą opcją, to w momencie odstąpienia od umowy dostanie ten zwrot opcji tańszej.
  17. Zakupione artykuły nie pasują lub nie podobają się? U nas możesz wymienić/zwrócić większość artykułów(wyjątek stanowi bielizna) w okresie 14 dni od daty zakupu na podstawie paragonu.Towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki i nie może być noszony. Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów bielizny.
  18. Towar musi być odesłany przez kupującego w stanie nie zmienionym tj mieć oryginalne metki etc. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru chodzi tutaj o to że kupujący oczywiście ma prawo ocenić i sprawdzić towar mówimy tutaj o sprawdzeniu kompletności czy parametrów technicznych. Ale nie może użytkować jej bo kiedy odstąpi od umowy może zostać obciążony kosztami związanymi ze zmniejszeniem wartości.
  19. W przypadku, gdy kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru, zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy kodeksu cywilnego (art. 558 § 1 KC)
  20. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy podmiotów gospodarczych - firm i osób prowadzących działalność gospodarczą. W przypadku pozostałych Użytkowników, nieposiadających statusu konsumenta, zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy kodeksu cywilnego. W przypadku gdy kupującym jest przedsiębiorca przepisy w przedmiocie rękojmi ulegają wyłączeniu.

Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni,konieczne jest do tego wypełnienie poniższego formularza i wysłanie go na adres:Reklamacje@szalone-ceny.com.pl


Przykładowy wzór oświadczenia :



.................................................                                             ..................  dn. ......................
                                                                               
.................................................
imię, nazwisko, adres konsumenta

                                                                                                                                                                                                                                       

 

                                                                                 .............................................
                                                                                     nazwa i adres przedsiębiorstwa




      OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy ( numer zamówienia )

zawartej dnia ...................., dotyczącej zakupu towaru/usługi ...........................................  .

Proszę o zwrot środków na rachunek bankowy nr ......................................... .


                                                                                                                                            

 

 

                                                                                                                                                                                                                                               .................................
                                                                                                                                                                                                                                                      podpis konsumenta


Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij